Referent/ka náhradních dílů - vhodné i pro absolventy

Zpracovává nabídku náhradních dílů na základě poptávky od zákazníků, zajišťuje požadovaný stav náhradních dílů a fakturuje realizované zakázky.

 

Co tě u nás čeká:

  • přijímání požadavků na náhradní díly od zákazníků
  • plánování potřeby náhradních dílů na základě požadavků, statistiky spotřeby, objednávek od zákazníků či externích servisních středisek
  • vedení skladu náhradních dílů a materiálu servisu
  • fakturace realizovaných zakázek
  • vyřizování importních a exportních zásilek (celní a přepravní doklady, účast na celním řízení atd.)

Jak si tě představujeme

  • máš SŠ vzdělání
  • můžeš být šikovný/á absolvent/ka, ale praxe v oboru vítána
  • zvládáš uživatelskou práci na PC
  • máš administrativní dovednosti
  • jsi komunikativní
  • výhodou ti může být znalost AJ

Co ti můžeme nabídnout

  • zajímavou práci ve stabilní české firmě
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days
  • dotované obědy ve firemní jídelně
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3% z hrubé mzdy
  • firemní jazykové vzdělávání
  • možnost Multisport karty
  • roční odměny a další benefity

Zalíbila se ti pracovní pozice?

Pojď do toho s námi
a ozvi se nám.

Jednoduše zavolej nebo napište našemu kolegovi na níže uvedené kontakty
nebo rovnou zašli svůj životopis a o vše ostatní se postaráme.

Zaujala tě naše pozice?

Pošli nám životopis, 
a třeba se uvidíme...

Zalíbila se ti “MIKROŠKA”, rád pracuješ na moderních strojích, zajímá tě elektronika nebo tě lákají zahraniční projekty? Tak pojďme do toho společně. Nejdříve nám pošli pár informací o sobě a pak se přijdeš podívat...

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Tyto webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies. Odsouhlaste prosím nastavení cookies souborů pro použití webu. Více informací zde.